טל פיברגלס לוגו
פיברגלס

התקשרו עכשיו

073-7841511

טל פיברגלס לוגו
התקשרו
צרו קשר
נווטו
חיפוש

איך מדביקים פיברגלס?

אחת השאלות החשובות ביותר, שכל אדם שעובד עם הפיברגלס באופן קבוע צריך לשאול את עצמו היא איך מדביקים פיברגלס. השאלה הזו חשובה מאד, משום שיש כיום מוצרים רבים מאד שעשויים מפיברגלס – בין אם מדובר על בריכות שחיה, טיסנים, פסלים סביבתיים, סולמות, ואפילו מדרגות. כל אלו מוצרים שמקיפים אותנו, ולעתים חלקים נופלים מהם – ואנו נרצה להדביק אותם מחדש. חשוב מאד להבין איך מדביקים פיברגלס, משום ששימוש לא נכון בחומרי ההדבקה על הפיברגלס, עלול לגרום להרס מוחלט של המוצר, ולגרום לבעיות קשות בהמשך. לכן, עשו שימוש אך ורק בחומרים מותרים כפי שאנו נסביר לכם, ורציו גם במידת הצורך, לפנות אל איש מקצוע אשר יוכל לסייע לכם.

כל הכללים להדבקה של חלקי פיברגלס

במה לא להשתמש?

נתחיל בחלק החשוב ביותר: אזהרה על שימוש בחומרים שאינם טובים להדבקה של פיברגלס. יש פורומים באינטרנט, שבהם חובבנים מנסים להסביר איך מדביקים פיברגלס, ונותנים כל מיני טיפים, כמו למשל שימוש בדבק מהיר. הדבק המהיר אולי מפתה משום שהשימוש בו נראה פשוט מאד, ולא צריך כלל להשקיע בו עבודה, אבל במקרים רבים הוא כלל לא מתאים להדבקה של הפיברגלס! הוא לא יכול להחזיק את הפיברגלס לאורך זמן, והוא עלול גם לפגוע בתכונות של הפיברגלס לאורך זמן. יש רק מקרים מעטים מאד בהם הדבק המהיר יכול להתאים, וקשה לדעת מתי הוא באמת יתאים (רק מומחה בתחום יכול באמת לדעת מתי זה מתאים), ולכן רצוי שלא תעשו בו שימוש.

מהם החומרים המותרים להדבקה?

באופן כללי, יש שני סוגי דבק שיכולים להתאים להדבקה של חלקי פיברגלס. סוג אחד, הוא דבק על בסיס אפוקסי, והסוג השני הוא דבק על בסיס פוליאסטר. בשני המקרים, מדובר על דבק שהעבודה איתו דורשת גם הכנה מראש. במיוחד הדבר נכון כאשר מדובר על הדבקת פיברגלס באמצעות פוליאסטר. עם זאת, חשוב מאד להבין איך מדביקים פיברגלס באמצעות החומרים הללו, משום שאלו הסוגים הטובים ביותר. יש להשתמש ברוב המקרים בחומר מקשה עבור סוגי הדבק הללו ולערבב אותם היטב לאחר שמורחים אותם על המשטח. יש להשתמש אך ורק בכמויות בהתאם למה שרשום על אריזת הדבק, ויש לעתים להמתין זמן מה בין הדבקת חלק אחד לחלק נוסף.

הדבקה של פיברגלס למשטחים אחרים

עד כה התעמקנו בשאלה של הדבקת הפיברגלס למשטח פיברגלס. לעומת זאת, יש מקרים שבהם אתם תרצו להדביק את הפיברגלס למשטחים שאינם עשויים מפיברגלס. במקרים הללו, יש צורך לעשות שימוש בדבק מסוג פוליאסטר שיכול להתאים ולספק לכם את האיכות הנדרשת. יש לעשות שימוש גם במשטח מגן מתחת לאזור ההדבקה, בכדי לעבוד בצורה נכונה. שימו לב עם זאת, שאתם עושים שימוש בפוליאסטר, שהוא לא חומר שעלול לפגוע במשטח השני שאיננו עשוי מפיברגלס. אם יש לכם התנגשות בנושא, רצוי מאד לפנות למומחה בתחום הפיברגלס שיוכל לסייע לכם בנידון.

האם זו עבודה לחובבנים?

תלוי מאד מה רמת הניסיון הקודם שלכם בעבודה עם פיברגלס. אם מדובר על תיקון משמעותי מאד של מוצר מפיברגלס, וזו הפעם הראשונה שאתם מבצעים עבודות תיקון, רצוי מאד לפנות לאיש מקצוע שיסיע לכם. אם יש לכם יותר ניסיון וזה לא תיקון גדול ומשמעותי אפשר לנסות ולתקן בעצמכם – אבל כדאי להתייעץ עם איש מקצוע שיסביר לכם מהו הדבק המתאים ביותר למשימה.

פנו עכשיו לטל פיברגלס

ההמלצה שלנו היא כמובן שתפנו כבר עכשיו לטל פיברגלס – הצוות שלנו ישמח לתת לכם את כל המידע בנוגע להדבקת פיברגלס, והחומרים שבהם מומלץ להשתמש.

לטיפים נוספים וייעוץ או ברור חייגו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!

צלצלו עכשיו- 073-7841511

תפריט נגישות